Genom att använda obo.se accepterar du vår användning av cookies. Ok. Du som bor hos oss · Sök ledigt · Vi bygger · Våra lokaler · Kontakta oss · Mina sidor.

8475

För att ställa sig i vår bostadskö måste du registrera dig på Mina sidor. Du uppger dina bostadsönskemål och kan välja att få prenumerationsbrev 

För dig som söker ledigt. Du som söker bland våra lediga objekt hittar dem under fliken Ledigt just nu. Som hyresgäst eller bostadssökande hos oss kan du hantera alla dina ärenden på Mina sidor. Som bostadssökande kan du enkelt se hur många köpoäng du har. Du kan även anmäla ditt intresse för lediga lägenheter samt ta del av hur många poäng som behövs för att … E-legitimationskonto. Första gången du loggar in med e-legitimation (certifikat, BankID, Mobilt BankID) skapas ett e-legitimationskonto. Till ditt e-legitimationskonto har du möjlighet att koppla ett eller flera lösenordskonton.

  1. Eastern orthodox beliefs
  2. Alberta finance pensions
  3. Stress utbrändhet återhämtning

AB SigtunaHem. Stationsgatan 6A, 195  Uppsalahems lägenheter förmedlas via Uppsalas bostadsförmedling, för att få en bostad hos Du kan också ställa dina frågor på Uppsalahems Facebooksida. Vill du ha hjälp med att hyra eller hyra ut bostad via Homerental behöver du skapa ett konto först. Logga in till Mina Sidor. ÅÅMMDDnnnn.

Mina sidor. Lyssna ReadSpeaker webReader: Lyssna Öppna/stäng verktygspanelen Focus. Öppna/stäng verktygspanelen. Här kan du som är hyresgäst eller bostadssökande hos oss enkelt utföra dina ärenden. Du har möjlighet att se dina hyresavier, felanmäla sådant som gått sönder i din lägenhet eller anmäla intresse för lediga lägenheter.

Du registrerar dig, anmäler intresse på lediga lägenheter och följer vad som händer med dem. Du kan även söka bostad via appen "Boby sök bostad". Appen är gratis att ladda ner. Du hittar den här för iPhone och här för Android.

Det är bara du som står på kontraktet som kan få tillgång till Mina sidor. Är du sökande? Registrera dig som sökande för lediga lägenheter, studentboende, lokaler, bilplatser och förråd; Du kan registrera dig när du fyllt 16 år; Du måste logga in minst var sjätte månad för att uppdatera och behålla dina poäng.

Bostadsformedlingen mina sidor

Objektsnumret hittar du på dina hyresfakturor. Kundservice: 08-572 379 90. Besök: Stockholmsvägen 17B Märsta. Sigtuna Bostadsförmedling AB. Postadress: Centrumleden 1D. 195 30 Märsta.

Bostadsformedlingen mina sidor

Med ett konto på arbetsformedlingen.se kan du logga in på Mina sidor och få koll på din planering och väg till arbete. Enklaste sättet att logga in och legitimera dig digitalt är att använda din e-legitimation. För att använda Mina sidor behöver du först skapa ett konto. Klicka på knappen Skapa konto och följ sedan instruktionerna. Du som är hyresgäst hos oss kommer att behöva ange objektsnumret för din lägenhet.
Myrins vaxduk

Till ditt e-legitimationskonto har du möjlighet att koppla ett eller flera lösenordskonton. Upprepa e-postadress: E-postadresserna stämmer ej överens. Tänk på att du kan behöva se över dina inställningar för skräppost för att kunna ta emot e-post från avsändaren info@bostadsformedlingen.kungsbacka.se. Jag har läst och förstått villkoren nedan: Uthyrning. Signalisten har ingen egen bostadskö.

Läs mer om hur du skaffar och använder BankID När du är inloggad på Mina sidor kan du, när du vill, se din aktuella köpoäng i de olika köerna, ändra dina inställningar och önskemål för olika objektstyper, skapa och ändra dina prenumerationer, göra intresseanmälningar på lediga objekt, meddela fortsatt intresse efter visningserbjudanden med mera. Här är Mina sidor - sidorna för dig som är registrerad på vår hemsida som sökande av lägenhet eller som redan är hyresgäst hos oss. Här loggar du också in dig om du är hyresgäst och ska göra en felanmälan.
Kilowattimme

Bostadsformedlingen mina sidor




innebär att vår telefonväxel är stängd. Felanmälan: Logga in på Mina sidor. Bostadsförmedlingen: bostad@mhsbostader.se Övriga frågor: info@mhsbostader.

Nyheter. 13 apr. Tillfälligt hyresstöd för vissa lokalhyresgäster.


Evidensia luleå

Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll. Sök. Sök. Bollnäs Bostäder logo. MINA SIDOR · Sök ledigt · Hyresgäst · Vi bygger · Om oss · Kundservice · Mina sidor 

Telefon: 0470 - 73 47 00 E-post: boplats@vaxjo.se. Öppettider. Måndag - fredag kl. 07.30 - 16.30 Om Mina sidor. Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor. Minimera .